Handelsbetingelser

Levering og leveringsomkostninger

Hvis varerne til din ordre er på lager i vores butik bestræber vi os på at sende din ordre i løbet af en til to hverdage. Alternativt vil du modtage besked om forventet levering.

Vi sender normalt med Post Danmark som A-Pos,t så du skal lægge Post Danmarks leveringstid til den forventede ekspeditionstid før du modtager din ordre.

Hvis din ordre er på mere end 600 Kr. sender vi gratis i Danmark.

Afhentning

Du er velkommen til at afhente din ordre i butikkens åbningstider på adressen : Centrumgaden 20, 2750 Ballerup.
Hvis din ordre er på lager kan du hente samme dag som du bestiller.

Når du henter selv skal du selvfølgelig ikke betale for forsendelse så hvis du henter i butikken hæver vi ikke portoen fra din konto selvom den står på ordren du ser i shoppen.
Hvis du vil være sikker på ikke at køre forgæves så ring først eller send os en mail for at sikre at din ordre er klar til afhentning.

Bestilling

Når du handler hos Fox og Jane skal du afgive en række oplysninger om navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer. Disse oplysninger er nødvendige fordi vi selvfølgelig skal vide hvor vi skal sende varerne hen, men også for at vi kan kontakte dig, hvis der er problemer med din ordre i form af udsolgte varer eller lignende. Har du spørgsmål til brugen af webshoppen eller varerne er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail eller telefon.

Betaling

Når du bestiller varer hos Fox og Jane kan du vælge at betale din ordre på en af følgende måder:

Betalingskort

Hvis du betaler med betalingskort trækkes pengene på din konto når varerne afsendes. Selve betalingen foregår – for at sikre dine data, via en sikker forbindelse til PBS (Nets.) Hos Fox og Jane kan du betale med følgende kort: Dankort, Visa, Mastercard, Visa Elektron og eDankort.

Fortrydelsesret

Bestillinger hos Fox og Jane er omfattet reglerne om fjernsalg i dørsalgsloven. Det betyder at du som kunde har 14 dages fuld returret. Hvis du ønsker at gøre brug af din returret skal dette meddeles os hurtigst muligt efter modtagelsen.
Når du returnerer de købte varer, skal det ske i væsentligt samme stand og antal.
Det gør vores arbejde meget nemmere og fremmer dermed tilbagebetalingen, hvis du på følgeseddelen angiver fakturanummer, eller du lægger en kopi af fakturaen i pakken.

Du er på ingen måde forpligtet til at angive nogen grund til returneringen, men vi vil sætte pris på det hvis du alligevel gør det. Uden tilbagemeldinger fra vore kunder er det svært for os at vide hvor skal sætte ind for at forbedre vort sortiment eller service.
Ved fortrydelse af købet får du refunderet hele det fakturerede beløb inklusiv fragt, men minus eventuelle gebyrer. Forsendelsesomkostninger i forbindelse med returneringen betales af kunden.

Tilbagebetaling af købssummen sker som bankoverførsel, og du skal derfor oplyse om dit pengeinstituts navn og dit registrerings – og kontonummer. Vi overfører pengene til din konto inden for 5 arbejdsdage efter vi har modtaget varerne fra dig.

Der er ingen krav om at du skal returnere varerne i den originale emballage, men det er dit ansvar at sørge for at de varerne er forsvarligt beskyttet under transporten. Vi anbefaler dig derfor, hvis du er i tvivl om du ønsker at beholde det købte, at du gemmer kasse og anden emballage.

Reklamationer

Du har 24 måneders reklamationsret i tilfælde af fejl eller mangler. Vi beder dig kontakte os så tidligt som muligt efter du konstaterer en fejl eller mangel.

Fortrolighed

Vi vil aldrig sælge, eller på anden måde gøre oplysninger om vore kunder eller besøgende tilgængelige for tredjemand. Dog er der et enkelt forbehold! Ved kriminelle forhold såsom kreditkortsvindel vil IP-adressen blive videregivet til politiet, sammen med anmeldelse herom.

I forbindelse med dit besøg på firmanavns hjemmeside bliver der automatisk registreret en række forskellige oplysninger. Disse oplysninger er anonyme og kan ikke bruges til at identificere dig. Oplysningerne bliver opsamlet af 2 grunde. For det første hjælper det os med løbende at forbedre webshoppens brugervenlighed, og identificere og løse problemer, og for det andet så bruger vi disse data til at udarbejde statistikker til internt brug. Disse oplysninger omfatter, men er ikke nødvendigvis begrænset til:
• Hvilket land kommer den besøgende fra • Hvordan finder de besøgende vores side • Hvilken browser bruger de besøgende • Hvilken skærmopløsning har de besøgende • Hvilken side kommer den besøgende ind på • Hvilken side forlader den besøgende sitet fra • Hvor lang tid bruger den besøgende på siden • Hvor mange sidre ser den besøgende.